分享

【18至39歲造口巴絲注意!】邊個話見面一定要face to face🤔?我哋造口會而家就籌辦緊 新會員適應小組網上分享會 ,畀大家即使足不出戶,都可以同造口會嘅巴打絲打連繫交流🗣️,分擔適應造口過程中嘅不安與擔憂,再由親身經歷過低谷嘅造口會義工同你分享心路歷程,以及講解各種造口護理技巧同生活習慣細節!
我哋今次嘅網上分享會企劃,係專為18~39歲有造口嘅巴打絲打而設,分享會內容由日常護理、飲食貼士🍝,以至不同運動🏃🏻、情侶相處💋💋💋、點樣著衫👗、旅行需知✈️⋯⋯總之你想問咩都可以!分享會入面都係有造口嘅巴打絲打,面對嘅問題都差唔多,把握今次嘅機會識多啲同路巴絲,聽吓人哋嘅問題,又分享吓自己啲心得🤗
我哋歡迎相關年齡層有造口嘅巴打絲打join今次嘅活動,平時太忙join唔到我哋嘅實體分享會嘅你哋,歡迎參與今次嘅網上分享會!
第一次嘅網上分享會暫定三月中至尾舉行,詳情會稍後公佈,大家敬請期待,並且繼續CLS——Comment、Like、Share我哋嘅post,話畀多啲身邊嘅同路巴絲知🫶🏼